Hotels Qr Menü
Detaylar
ISO 10002, şikayet yönetimi sistemini hayata geçirmek isteyen her kuruma uyarlanabilir. İyi yapılandırılmış bir şikayet yönetimi şeması, misafir gereksinimlerini anlama ve yönetme başarısının en olmazsa olmaz şartını oluşturmaktadır. ISO 10002’ye dayanan bir şema, misafirlerinize geri bildirimlerini ciddiye aldığınızı gösterme olanağı sunar.
Misafirlerden gelen geri bildirimler doğrultusunda nasıl bir yol izleneceğini gösterir. Misafir şikâyetleri konusunda çalışanların bilinç ve dikkatlerini geliştirir. Misafirlerin önemsendiğini gösterir. Misafir memnuniyeti sağlar. Şikâyetlerin tekrarını engelleyerek çözüm olanakları sunar. Kuruluşun itibarını arttırır.
Otel misafirlerinin bilgileri otel yazılımından otomatik olarak çekilir. ( isim, soy isim, oda no ve uyruk ) Whatsapp Web ihtiyacı duymadan kullanabileceğiniz bu program ile otelinizde c-in, c-out veya doğum günü olan misafirleri anlık görebilir,
kayıtlı telefon numarasına kendi dilinden istediğiniz mesajı gönderebilirsiniz. Otelinizde kullanılan anketlerin girişini, takibini ve raporlamasını yapabileceğiniz bir program ile detaylı ve özel raporlama imkanı sunar.
Sistemin işletmelere, temassız menü, kolay kullanım, geribildirim, satış arttırımı, hızlı servis,
müşteri memnuniyeti, personel verimliliğini arttırmak ve takip edebilmek gibi birçok faydası olduğu
uluslararası istatistik kuruluşlarının raporları ve bugüne kadar edinilmiş tecrübeler ile bilinmektedir.
Sistem Yönetim Paneli ve Kullanıcı arayüzü olarak birbirini tamamlar.
İşletmeler, Yiyecek ve İçecek menülerini, kendi sunum hali ile resimlerini veya benzer resimleri ekleyerek,
veri tabanımızda bulunan, Avrupa Birliği ve Türk Gıda Kodeksine uygun halde hesaplanmış besin değerlerini,
alerjen bilgilerini ve reçeteyi belirterek dilediği dilde hızlıca oluşturabilir. Menüyü kategoriler ve alt kategoriler
olarak ayırır, öne çıkan ürünleri belirler, ürün bilgileri ile birlikte servis süresi, porsiyon seçimi ve opsiyon
ekleyebilir. Yönetim panelinde menüye ekleme çıkarma düzenleme işlemlerini anlık yapar ve kullanıcı
arayüzünde aynı anda güncelleme konforunu yaşar.
Geri bildirim ( istek ve önerileriniz şeklinde) ile misafirlerin memnuniyetini veya şikayetini anlık izleyebilir.
Garson çağır seçeneği ile kullanıcı dilerse sadece garson çağırabilir, çağrılar garson uygulamasına anlık
bildirim olarak gelir. Garsonlara gelen çağrı veya siparişler kayıt altına alınır ve servis süresi kayıt edilir.
Kullanıcının QR kodu okuttuğu cihaz hangi dilde ise menü o dilde otomatik açılır
(dil seçimi yapması gerekmez). Menüyü kendi dilinde inceler, sepetini oluşturur, sipariş verir veya garson
çağırabilir. İçecek siparişleri bar, yiyecek siparişleri mutfak yazıcısından Türkçe olarak masa, şemsiye,
veya oda numarası ile birlikte çıkar ve garson uygulamasına da aynı şekilde bildirim gelir.
Sistem, tablet cihazlarda uygulama veya akıllı telefonlarda QR kod ile tamamen bulut ortamında çalışır.
Sistemin işletmelere, temazsız menü, kolay kullanım / erişim, geribildirim, satış arttırımı, hızlı servis, müşteri memnuniyeti, personel vermimliliğini arttırmak ve takip edebilmek gibi birçok faydası olduğu, uluslararası istatistik kuruluşlarının raporları ve bugüne kadar edinilmiş tecübeler ile bilinmektedir.
Sistem Yönetim Paneli ve Kullanıcı Arayüzü olarak birbirini tamamlar.
İşletmeler, Yiyecek ve İçecek menülerini, kendi sunum hali ile resimlerini veya benzer resimleri ekleyerek, veritabanımızda bulununan, Avrupa Birliği ve Türk Gıda Kodeksine uygun halde hesaplanmış besin değerlerini, alerjen bilgilerini ve reçeteyi belirterek, dilediği dilde hızlıca oluşturabilir.
İşletme;Yönetim panelinde, menüye ekleme ve çıkarma işlemini anlık yapabilir.
Menüyü kategoriler ve alt kategoriler olarak ayırabilir.
Ürünlerin hazırlanma sürelerini belirtebilir.
Geri bildirim ( İstek ve önerileriniz şeklinde) ile misafirlerin memnnuniyetini veya şikayetini anlık izleyebilir.
Yönetim panelinden masa, şemsiye, Qr kodları oluşturabilir.
Zaman ayarlı QR kodlar ile tekbir QR kod üzerinde, belirlediği zaman dilimlerinde, farklı menüler görüntülenmesini sağlayabilir.
İşletme içerisinde alanlar oluşturup, bu alanlara personel tanımlayabilir.
Garsonlara gelen çağrı veya siparişler kayıt altına alınır ve servis süresi kayıt edilir.
Kullanıcı tarafında, Qr kod okutulduğunda dil seçimi cihaz hangi dilde kullanılırsa o dilde otomatik açılır, ekranda işletmenin logo veya temaları, masa/şemsiye numarası belirir ve menü; yiyecekler, içecekler, şaraplar şeklinde 3 ana kategori olarak görüntülenir. Sepet, garson çağırma, dil değişimi ve geribildirim ekranda sabit kalır. Okutulan QR kod Safari tarayıcısından 3 dk sonra kaybolur, böylelikle yanlış ve/veya tekrarlayan siparişlerin önüne geçilir.
Siparişlerin ilgili alana tanımlanan personelin telefon/tablet gibi cihazlarına sms veya uygulama ile gelmesi ve sipariş sıralamasına göre personelin mutfak yada bar yazıcısına/ekranına marş etmesi veya siparişin doğrudan mutfak ve bar da bulunan yazıcıya/ekrana gönderilebilmesi sağlanır ( Bu özellik işletmenin tasarrufuna bağlıdır, istenirse sadece menü incelenmesi ve garson çağırması ile sınırlanabilir). QR kod hangi dilde okutulursa okutulsun yazıcıdan Türkçe olarak çıkar.
Ana kategoriler de yiyeceklerin alt kategorileri; kahvaltı, başlangıç, çorba, ana yemek, makarna & pilav, pizza & pide & börek, salata, tatlı & meyve şeklindedir.
İçecekler; alkollü,alkolsüz ve kokteyiller olarak belirtilir.
Şaraplar; kırmızı, beyaz, köpüklü olarak sıralanır.